Legoland Discovery Centre Scheveningen kiest voor Smith Communicatie
Legoland Discovery Centre Scheveningen heeft na een landelijke pitch gekozen voor het PR- en communicatiebureau Smith Communicatie. Het internationaal opererende bureau uit Den Haag gaat in opdracht van Merlin Entertainments de PR en communicatie verzorgen voor de binnenattractie.
De eerste mijlpaal vond afgelopen woensdag plaats met het arriveren van de eerste 30.000 Lego-steentjes op de Scheveningse boulevard. De vestiging op Scheveningen is de 27e wereldwijd en de eerste in Nederland. Naar verwachting opent het in het voorjaar van 2020 haar deuren.
Ovide gaat PR doen voor Winkelstraat.nl
Ovide is door Winkelstraat.nl gekozen voor de PR. Winkelstraat.nl is een online aanbieder van ‘luxury fashion shopping’.De 40.000 items op Winkelstraat.nl zijn afkomstig van honderden retailpartners uit Europa. Zij maken gebruiken van het ecommercemodel van Winkelstraat.nl om shoppers met 1 klik toegang te bieden tot exclusieve collecties van meer dan 600 Premium en Luxury Brands.
Nederlandse start-up Close neemt Coopr in arm
De Nederlandse start-up Close heeft Coopr geselecteerd als communicatiebureau. Het Rotterdamse bureau ondersteunt de start-up bij het uitrollen van PR- en communicatieactiviteiten in Nederland en is al aan de slag gegaan met de eerste activiteiten. Close heeft een mobiel marketingplatform ontwikkeld waarmee organisatoren in de eventbranche een nieuw marketingkanaal hebben om bezoekers meer te laten beleven. Het bedrijf haalde onlangs een investering van ruim drie miljoen euro op. Producent Stage Entertainment en sterrenrestaurant The Jane zijn al klant.
Largo kiest MissPublicity voor strategische aanpak
Largo, aanbieder van hoogwaardige vakantiewoningen op bijzondere locaties aan de Noordzeekust, heeft MissPublicity gekozen voor haar strategische aanpak. Na het vaststellen van een PR-strategie voor het merk, worden verschillende PR-activiteiten ingezet om te bouwen aan de zichtbaarheid van het merk in Nederland en België.
VeiligheidNL kiest als partner Het PR Bureau
VeiligheidNL heeft Het PR Bureau geselecteerd als partner voor zijn marketing en corporate PR. De keuze volgt op de succesvolle eerste PR-campagne ‘Knoop dit goed in je oren’ die ouders en kinderen wijst op de risico’s van gehoorschade door het gebruik van slechte koptelefoons en oortjes.
Lewis in zee met Searious Business en Jan Snel
Lewis is gestart met een PR- en contentcampagne voor Searious Business. De missie van deze startup opgericht door CEO Willemijn Peeters is het stimuleren van circulair plasticgebruik door bedrijven om zo de plasticsoep in de oceaan aan te pakken. Lewis voert een PR- en contentcampagne uit die voor een gedeelte door Lewis zelf bekostigd is, vanwege het duurzaamheidsdoel van het bedrijf.
Naast Searious Business heeft Lewis ook Jan Snel, marktleider op het gebied van flexibel bouwen en gespecialiseerd transport, aan zijn ketting geregen. Het werkt aan een PR-campagne om de naamsbekendheid te vergroten, en aan het doorvoeren van de visuele identiteit in de uitingen van Jan Snel.
Van Hulzen Communicatie gaat huismijt te lijf met ExAller
Van Hulzen Communicatie is ingeschakeld voor de lancering van ExAller, een nieuw product op de Nederlandse markt tegen huisstofmijt en om huisstofmijtallergie. Een kwart van de Nederlanders
heeft last van zo’n allergie. In Nederland wordt ExAller op de markt gebracht door OTC Medical B.V. uit Nijmegen.
Logitech Benelux kiest Vertigo 6 voor PR- en social media
Logitech Benelux, fabrikant van PC-accessoires, gaming peripherals, videocommunicatie, muziek en smart home-oplossingen, heeft Vertigo 6 gekozen als social media- en PR-bureau. Vertigo 6 richt zich onder meer op de online media-inkoop, socialemediamanagement, influencer marketing en PR ter promotie van alle producten van Logitech, Logitech G, ASTRO Gaming, Jaybird en Ultimate Ears in de Benelux.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!