Meubelfabrikant Habufa, bekend van de formules Henders & Hazel, Xooon, Happy@Home en Coco Maison, heeft de mediastrategie en -inkoop sinds 1 januari 2021 onder gebracht bij full service mediabureau Media Reverse.
Habufa zocht naar de juiste partner om met haar labels een volgende stap te maken op het gebied van mediastrategie en -inkoop. Na een intensieve oriëntatie werd Media Reverse geselecteerd als nieuwe partner.
Jacqueline Stevens, marketingmanager van Habufa: 'Wij zijn een familiebedrijf dat continue op zoek is naar manieren om onze organisatie verder te professionaliseren. We zoeken partners die dat kunnen invullen, maar die ook ons ondernemerschap begrijpen en bereid zijn een stapje extra voor ons te zetten. Wij vonden in Media Reverse een partner die deze punten op de juiste manier invult.'
Sjors Kroon, oprichter en directeur van Media Reverse: 'Wij zijn een zelfstandig, onafhankelijk en transparant bureau, ondernemerschap zit in ons bloed. Wij voelden dan ook snel de klik.'
Sinds januari verzorgt Media Reverse online campagnes in Nederland en België. In maart is er een tv-campagne voor Henders & Hazel.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!