MediaMonks heeft Sicco Wegerif en Jeroen van der Meer aangesteld als managing directors. Zij gaan inzetten op de verdere uitbouw van creatieve digitale oplossingen voor klanten. Ze geven de leiding aan een team van ruim vierhonderd medewerkers in Hilversum.
Tot voor kort was Van der Meer executive creative director binnen MediaMonks. Daarnaast vertegenwoordigde hij dit jaar de Nederlandse creatieve industrie in de Digital Craft jury van het Cannes Lions Festival of Creativity.
Wegerif heeft ruim twintig jaar ervaring in de digitale industrie onder andere als directeur bij OOiP en operations director bij Agency.com. Bij MediaMonks heeft Wegerif zijn sporen verdiend met de op- en uitbouw van het global Platforms team, dat apps en .coms voor klanten als Google, Twitter, en Heineken produceert.
MediaMonks CEO Victor Knaap zegt het belangrijk te vinden dat 'Monks' door kunnen groeien binnen de organisatie. 'Jeroen en Sicco zijn met hun ervaring en kennis binnen MediaMonks het ideale duo om de focus op top digitaal werk voort te zetten met behoud van onze cultuur en creativiteit.'
Sorrell
In juli werd bekend dat Sir Martin Sorrell en zijn bedrijf S4 Capital MediaMonks heeft overgenomen. De twee bedrijven fuseren. Oprichters Knaap en Wesley ter Haar komen in het management van het nieuwe concern. Zij krijgen een belang van 25 procent. Ook krijgt MediaMonks een notering op de Britse beurs.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!