In het jaar dat Adformatie 50 kaarsjes uitblaast, viert Sir Martin Sorrell dat hij even lang in het vak zit. Reden voor een goed gesprek.
Een gesprek over het vinden van 275 sprekers, het trekken van vrouwen naar een techconferentie en ludieke activiteiten als marketing.
Sorrell: 'Het vermogen om hedendaagse cultuur te vangen in effectieve content en zo een divers publiek te bereiken, is een uniek talent.'
Sir Martin Sorrell: 'Reclame- en marketingservicesmodel voor een nieuw tijdperk.'
De content-tak van S4 Capital versterkt internationale positie.
Interview met managing director Richard Smoorenburg, head of data Suzanne Jansen en MediaMonks' Victor Knaap.
De programmaticspecialist en media-inkoper is sinds 2018 onderdeel van Sir Martin Sorrells S4 Capital.
Oprichters Emilie Tabor en Maddie Raedts en CEO Anneke Schogt van IMA over de vandaag aangekondigde fusie met MediaMonks.
MediaMonks/S4Capital ziet influencer marketing als belangrijke groeimarkt en verwacht dat de omzet verdubbelt.