Overslaan en naar de inhoud gaan

Managing director Sanne Tolsma vertrekt na een jaar bij Ambassadors

Sanne Tolsma was betrokken bij de integratie tussen Ambassadors en Amp.Amsterdam.
sanne tolsma
Sanne Tolsma
© Sanne Tolsma
sanne tolsma
Sanne Tolsma
© Sanne Tolsma

Aan het avontuur van Sanne Tolsma bij Ambassadors komt na een jaar een einde. Tolsma was betrokken bij de integratie van productiehuis Ambassadors en muziekbedrijf Amp.Amsterdam die vorig jaar fuseerden. Ambassadors heeft kantoren in Amsterdam, New York en Berlijn.

Volgens Amp.Amsterdam-ceo Joost Haartsen is Tolsma belangrijk geweest voor het neerzetten van de nieuwe organisatie na de fusie. ‘Met haar ervaring heeft ze ons het juiste inzicht gegeven hoe we het nieuwe bedrijf naar de toekomst in de juiste vorm moeten kneden. In een uiterst dynamische markt. Onze overhead is nu te groot en daarom moeten we keuzes maken, zodat we als organisatie blijven passen bij wat de markt vraagt. We zijn Sanne heel dankbaar voor wat ze het afgelopen jaar heeft gebracht.’

related partner content for mobile comes here

Voordat Tolsma bij het productiehuis kwam, had zij een brede ervaring in de reclamewereld. Ze startte haar carrière in 2004 bij Ogilvy & Mather Amsterdam, waarna ze van 2008 tot 2020 in diverse functies voor Alfred International actief was. Voor Ambassadors werkte ze bij Wunderman Thompson Amsterdam als client service director en als managing director voor Creature Amsterdam.  Zij oriënteert zich op de volgende stap.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in