LVB valt dit jaar vier keer in de prijzen bij de internationale Content Marketing Awards. Daarmee werd meer dan de helft van de zeven nominaties verzilverd. Het gaat om:
Categorie ‘Best Finance’
Goud voor Erfgenamen - ABN Amro MeesPierson
Categorie ‘Best Video Individual’
Brons voor Erfgenamen - ABN Amro MeesPierson
Uit het juryrapport: ‘De content past bij het merk van ABN AMRO. Het is een goed doordachte strategie, waar fantastisch gebruik is gemaakt van storytelling.’
Categorie ‘Best Content within Media Relations’
Goud voor De Gebarenbibliotheek voor MKB Toegankelijk (een initiatief van VNO-NCW en MKB Nederland)
Categorie ‘Best Video Series’
Goud voor De Gebarenbibliotheek voor MKB Toegankelijk (een initiatief van VNO-NCW en MKB Nederland)
Uit het juryrapport: ‘Door de creativiteit, goede targeting en juiste keuzes voor media-inzet, worden gebaren laagdrempelig om toe te passen voor ondernemers. De keuze voor deze snackable vorm, korte video’s, biedt ondernemers op innovatieve wijze concrete handvatten om te communiceren met doven en slechthorenden.’
Over International Content Marketing Awards 2022
De Content Marketing Association (CMA) is de branchevereniging voor marketing-, publicatie-, reclame- en social bureaus. De ledenorganisatie zegt leden van over de hele wereld en in de hele contentmarketingindustrie te ondersteunen. Insturen voor de internationale CMA’s kan in 33 categorieën.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!