Luisterboeken-app Storytel kiest Glasnost voor PR-ondersteuning

Het bureau wordt ingezet voor alle PR-activiteiten in Nederland.

Luisterboeken-app Storytel heeft gekozen voor Glasnost. Het PR-bureau wordt ingezet voor alle PR-activiteiten in Nederland, waaronder het opzetten van brand campagnes, activaties en marketing-PR. 

Met de streamingdienst van Storytel kunnen gebruikers via een app onbeperkt boeken luisteren voor een vast bedrag per maand. Met meer dan 140.000 boeken is het Zweedse merk de grootste aanbieder van luisterboeken in Nederland. 

Storytel wil haar grote aanbod en gebruiksgemak beter onder onder de aandacht brengen van consumenten. Daarvoor is is het van belang dat ze zichtbaar blijft in de media. Daarnaast wil Storytel de merkloyaliteit vergroten.

Ruth de Jager, country manager Storytel Nederland: 'Er is een enorm aanbod luisterboeken beschikbaar en dat willen we met zoveel mogelijk mensen delen. Met Glasnost als one stop shop bureau moet het verhaal van Storytel op de juiste manier wordt verteld en verspreid.' 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie