Na een aanbesteding heeft Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) gekozen voor de samenwerking met creatief bureau MediaMonks voor hun arbeidsmarktcommunicatie. De semi-overheidsorganisatie zal binnen MediaMonks samenwerken met de Persuasive Creativity tak.
Dat team, dat eerder dit jaar met de komst van The Odd Shop werd ingericht, combineert gedragswetenschap met onderscheidende creativiteit. Deze combinatie vormt de basis van meer effectieve communicatie. Het team gaat in samenwerking met LVNL campagnes ontwikkelen op het gebied van employer branding en werving.
'Ook in een tijd dat de luchtvaartsector het moeilijk heeft, zijn we continu op zoek naar potentiële luchtverkeersleiders', zegt Wendy Nordemann, adviseur arbeidsmarktcommunicatie LVNL. 'Maar ook met beperkte middelen zullen we een creatieve weg vinden om de jongeren te blijven bereiken en enthousiasmeren voor het vak. Komende periode doen we dat graag samen met het team van MediaMonks.'
Naast de campagnes zal MediaMonks ook als kennispartner fungeren voor LVNL door middel van periodieke kennissessies. 'Het realiseren van een hoog niveau van de instroom is daarom van groot belang voor het vinden van de juiste kandidaten', stelt Robert van der Lans, Creative Director Persuasive Creativity van MediaMonks. 'We hebben de afgelopen jaren gezien hoe de integratie van gedragswetenschap in onze strategie en concepten bijdraagt aan het succes van de campagnes, ook op het gebied van werving.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!