Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met de gevolgen van het coronavirus. In deze aflevering spreken we met drie spraakmakende persoonlijkheden over content en creativiteit in crisitijd: Antoine Houtsma, creative director bij Joe Public, Anne Stokvis, hoofdredacteur bij N=5 / N=Content en Lode Schaeffer, creatief directeur bij Indie.
Creativiteit in crisistijd
De drie gasten geven hun ongezouten mening over waarom merken moesten laten zien hoe ‘goed’ ze bezig waren, in plaats van het gewoon te doen. Het gaat over grote Lego-helmpjes en over hoe global vervuiler Coca-Cola de plank weer volledig missloeg, het gaat over iets creëren uit het niets, met heldere voorbeelden uit de afgelopen periode.
Er wordt met duidelijke toon verteld hoe belangrijk ondernemerschap is. Er zijn zichtbare ergernissen bij de drie gasten over sommige voorbeelden van 'makkelijk scoren'. Dit zijn twee creatieve meesters en een content-creatieve meesteres aan het woord.
Als je nu bij de telefoon gaat zitten wachten, heb je niks geleerd van afgelopen periode... Bekijk het spraakmakende gesprek.