Overslaan en naar de inhoud gaan

IPG Mediabrands begint addressable label Matterkind

Cadreon wordt geïntegreerd in Matterkind.
Leon Liest
Leon Liest

Interpublic Group (IPG) begint internationaalMatterkind, een nieuwe addressable media-activatieoplossing waarbij prioriteit wordt gegeven aan de ervaring van de consument. De nieuwe unit begint ook in Nederland en vervangt het bestaande label Cadreon. IPG Mediabrands spreekt voortaan niet langer over ‘programmatic’ maar ‘addressable’. 

Léon Liest is managing director van Matterkind in Nederland. Hij leidde Cadreon. H
et team van Cadreon valt onder Matterkind en wordt verantwoordelijk voor addressable mediacampagnes voor alle (media)bureaus van IPG Mediabrands, te weten Initiative, Reprise, Thrive, UM en Yune. 

related partner content for mobile comes here

Liest: 'Vandaag de dag staan marketeers voor een enorme uitdaging, er zijn zo veel kanalen, zo veel doelgroepen en zo veel manieren om consumenten te activeren. Matterkind moet het mogelijk maken om al deze vraagstukken samen te voegen en te sturen op de beste uitkomst. Matterkind is meer dan alleen een naamsverandering, het is een addressable oplossing die het fundament van een traditioneel agency trading desk achter zich laat.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in