Overslaan en naar de inhoud gaan

KFC Nederland na pitch naar Mindshare Greenhouse

De samenwerking omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie
KFC
© 123RF
KFC
© 123RF

Mindshare Greenhouse heeft na een pitch het media-account van fastfoodketen KFC Nederland gewonnen. De samenwerking begint in de tweede helft van 2020 en omvat de communicatiestrategie, mediaplanning en -distributie voor alle kanalen in Nederland. Het account wordt daarna uitgebreid naar België en de Nordics (Scandinavië).

related partner content for mobile comes here

Trix van der Vleuten, CMO KFC Northern Europe: 'We gaan momenteel door een versnelde digitale transformatie heen en dat vraagt om een sterke partner die e-commerce, technologie en media met elkaar kan verbinden. Door de samenwerking met Mindshare Greenhouse  kunnen we samen deze groeiambities waarmaken.'

Atva van Zanten, CEO Mindshare Greenhouse Nederland, zegt dat haar bureau binnen de samenwerking KFC ook gaat helpen bij het versnellen van zijn business transformatie.

Mindshare Greenhouse pitchte het laatste deel van het traject overigens op een nieuwe manier. Door de coronacrisis deed het team de presentatie vanuit huis.

Het media-account zat eerder bij ZIGT.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in