Lidl Nederland en Zigt verlengen hun langdurige samenwerking. Ze werken als sinds 2007 samen en na een oriëntatie van Lidl dit jaar krijgt het partnership in 2022 een nieuw vervolg.
Jorieke de Vries-Goosen, head of marketing bij Lidl Nederland: 'Samen hebben we Lidl de afgelopen jaren naar de top van adverteerders gebracht, dat was geen makkelijke weg. Daar is vertrouwen, toewijding en een intens partnership voor nodig.’
Rogier Bruggeman. algemeen directeur bij Zigt: ‘De relatie gaat ver terug. We zijn in veertien jaar tijd gezamenlijk enorm gegroeid in onze beide markten. Lidl is inmiddels de nummer drie supermarkt in ons land, geliefd onder heel veel Nederlanders door zijn focus op betaalbare kwaliteit.'
Ook in België werd de samenwerking met Lidl afgelopen jaar verlengd. 'Lidl heeft tien jaar geleden bijgedragen aan onze stap om de Belgische markt te betreden als eerste klant. Gezamenlijk gaan we vol inzetten op verdere groei van zowel Lidl als Zigt.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!