Lebara kiest voor Natwerk en Lubbers De Jong
Telecomaanbieder zet een nieuwe merkstrategie op om millennials te bereiken. Voor de ontwikkeling en uitvoering kiest Lebara voor reclamebureau Natwerk en pr-bureau Lubbers De Jong. Marijke de Laat, marketing director van Lebara Nederland, laat weten dat de nieuwe strategie focust op het aanbieden van sim only-abonnementen. Het in technologie gespecialiseerde pr-bureau Lubbers De Jong zal zorg dragen voor het uitbreiden van de mediarelaties en de zichtbaarheid van Lebara in de media.
Praxis kiest voor Alfred
Bouwmarkt Praxis kiest voor Alfred als nieuw creatief bureau voor het ontwikkelen van campagnes.De partijen werken intensief samen aan de ‘Voor de makers’-propositie van Praxis. Jasper van Orden, director marketing en online bij Praxis: ‘In samenwerking met Alfred willen we de herkenbaarheid en de consistentie van het merk vergroten.’ De onderstaande campagne is het eerste resultaat van de samenwerking.
Peijnenburg kiest voor DDB Unlimited
Peijnenburg kiest voor DDB Unlimited voor de strategie- en campagneontwikkeling. Jeroen Harks, marketing en category development director bij Peijnenburg: ‘Door het grote aanbod van alternatieven denkt niet iedereen meer aan ons. Daar willen we met DDB Unlimited verandering in brengen. Zij zijn sterk in het combineren van publiekscampagnes met microtargetting van specifieke doelgroepen.’
Nikon kiest voor Dorst & Lesser
Electronicabedrijf Nikon wil zijn merkpositie op sociale media versterken en kiest voor Dorst & Lesser. Het bureau ondersteunt Nikon als socialmediapartner op het gebied van strategie, contentcreatie en community management.
Tot ziens namens de acteurs van
Sjouercasting .nl