Jump!Retail en Mobile Journey uit Londen gaan een strategische samenwerking aan na samen verschillende footfall programma's te hebben gedraaid. Footfall is het registeren van passanten/bezoekers- en klantentellingen, gekoppeld aan verkoopgegevens.
Directeur Ernst-Jan Smids van Jump!Retail ziet footfall in toenemende mate vast onderdeel worden van de marktbewerkingprogramma's van haar klanten. 'Footfall is voor retailers niet alleen het antwoord bij het niet meer kunnen verspreiden van folders. Het is meetbare impact van digital targeting op fysieke retail.'
Jump!Retail concentreert zich in de samenwerking op strategie, accountmanagement, de ontwikkeling van de creatives en de rapportages. Mobile Journey voert het campagnemanagement dat bestaat uit de set-up, media-inkoop, controle, brand safety/GDPR en datamanagement.
Mobile Journey werkte met Jump! samen voor Intratuin, Praxis en Sligro. In Groot-Brittannië zijn de klanten onder meer Action, Rituals en Primark.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!