GroupM en gaming for brands bureau The Invaders kondigen een exclusieve strategische samenwerking aan. Op klantniveau werkten de twee partijen al nauw samen. Dit gaan ze nu verder uitbreiden. GroupM wordt de exclusieve partner in strategie en business development.
'GroupM is continue op zoek naar kanalen waarmee specifieke doelgroepen op een zo relevant mogelijke manier en in een natuurlijke omgeving bereikt kunnen worden. Gaming en de gaming community zijn daar een goed voorbeeld van’, zegt ceo Maiko Valentijn. Hij kondigde de stap recent al aan tijdens This Year Next Year, het jaarlijkse event van GroupM.
The Invaders gaat de gaming hub van GroupM creatief invullen. 'Daarmee kunnen we onze klanten de beste totaaloplossing op het gebied van gaming aanbieden, een doelgroep en generatie die over het algemeen lastiger te bereiken is met tradionele mediakanale, zegt Valentijn.
Frieda Ulsamer de Waard van The Invaders: 'Om van gaming een volwassen marketingkanaal te maken moet je enerzijds creatief volledige focus hebben op deze specifieke cultuur en community en anderzijds in staat zijn om dat zo goed mogelijk te schalen. Samenwerking met GroupM is daarom essentieel.'
De afgelopen periode werkten The Invaders & GroupM al op verschillende klanten samen in zowel Nederland als de Verenigde Staten.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!