Gorillas heeft Tosti Creative uit Amsterdam gekozen als vast creatief bureau. De flitsbezorger van boodschappen wil met de samenwerking aan een merk bouwen dat meer biedt dan service. De nadruk moet komen te liggen op 'de sterke rider culture met gedurfde en opvallende concepten'.
'Een niets-is-onmogelijk-mentaliteit en het durven nemen van risico’s staan hierbij centraal', zegt Fabienne Walch, brandmanager Benelux Gorillas.
Walch: 'De focus ligt altijd op een tof idee waar mensen blij van worden, niet op reclame om mensen een product laten kopen. Wat ons betreft is verkoop een gevolg, in plaats van een doel op zich.'
ADE & Straat Museum op de pont
De samenwerking werd recentelijk ingeluid tijdens Amsterdam Dance Event. Met het idee dat gebruikers van de app tijd overhouden voor leuke dingen, werd er voor reizigers een feest georganiseerd op de pont tussen Amsterdam Centraal en Amsterdam Noord. Daarbij waren onder meer Gorillas-riders dj.
Daarnaast was er een pop-up expositie in samenwerking met het Straat Museum, inclusief werk van straatkunstenaars uit de Gorillas-community. Volgende maand staat een tweede activatie, de Future Market, in Rotterdam op het programma.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!