Forbo Flooring Systems heeft Lemon Scented Tea gekozen als lead agency voor het wereldwijde marmoleum campagneconcept. Het bureau heeft een wereldwijde campagne ontwikkeld met de naam ‘Live Forward' voor de milieuvriendelijke vloer van Forbo.
Forbo Flooring Systems komt met de eerste CO2-neutrale vlakke vloer gemeten vanaf de oorsprong tot aan gereed product. Waar het voorheen ging over de levenslange kwaliteit van de vloer, speelt het bedrijf nu in op consumentenvraag naar complete duurzaamheid.
'Live Forward’ loopt al in Amerika, eind dit jaar wordt de campagne wereldwijd uitgerold. Het is de start van een driejarenplan om de marmoleum business van Forbo 'naar de digitale wereld te vertalen en emotie toe te voegen'. Het merk richt zich eerst op het onderwijs, de zorg en het zakenleven.
Credits
Klant: Forbo Flooring Systems
Verantwoordelijk bij klant: Edo Rem, Rowena de Roos
Bureau: Lemon Scented Tea
Regie: Menno Fokma
Productie: Wolfstreet
Post-productie: The Compound
Music & Sound: Audentity
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!