FNG kiest met vijf modemerken voor Initiative

Het gaat om Claudia Sträter, Expresso, Miss Etam, Promiss en Steps.

ANP

FNG Nederland brengt haar mediabelangen onder bij Initiative. Het mediabureau van IPG Mediabrands is verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning, -inkoop en uitvoering van de ATL-campagnes voor de merken Claudia Sträter, Expresso, Miss Etam, Promiss en Steps. Miss Etam was in 2019 al klant geworden bij Initiative.

De moderetail heeft het niet makkelijk. FNG Nederland maakte recent nog bekend dat alle veertien Promiss-winkels in Nederland dichtgaan en dat 38 van de 48 winkels van Steps sluiten. 

Patrick van der Borden, Head of Marketing FNG Nederland: 'De keuze om te gaan samenwerken met Initiative gaat verder dan synergie zoeken over onze merken heen. In Initiative hebben wij de partner gevonden die goed aansluit bij onze manier van werken: korte lijnen, snel schakelen, vanuit een heldere visie per merk.'

Léonie Koning, CEO van Initiative: 'We denken graag mee over de uitdagingen in een markt die onder druk staat. Groei begint bij kennis van de cultuur. Juist door de verschillende merken onder een dak te bedienen, kunnen wij voor ieder merk het verschil maken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie