FG Groep kiest voor Natwerk en Abovo Maxlead

Het bedrijf wil groeien en investeert daarom stevig in marketing.

De FG Groep heeft na een uitgebreide oriëntatie gekozen voor de samenwerking met reclamebureau Natwerk en marketing- en mediabureau Abovo Maxlead. De combinatie van twee bureaus moet FG Groep, met zes merken in sanitair en keukens, helpen met concept, creatie, media strategie, inkoop en planning van alle offline en online media, ontwikkelen van de websites en het bouwen van de performance aanpak.  

FG Groep heeft de retailmerken Sanisale.com, Keukensale.com, Keukenstunter, Sanistunter, Sani-dump en Küchen-Dump. Het bedrijf wil groeien en investeert daarom stevig in marketing. De franchiseformule heeft nu ruim 130 winkels in Nederland, België en Curaçao. Daarom is een onderdeel van de strategie, naast het vergroten van de landelijke bekendheid van de merken, juist ook het vergroten van de lokale zichtbaarheid van alle winkels. 

Joep Peerdeman, manager marketing, sales & ict bij FG Groep: 'Door onze snelle groei en dito ambitie, zoek je partners die dat goed snappen. Wij zoeken dus partners die zelf ook ondernemend zijn en scherp genoeg om ons uit te dagen. Je wilt geen ja-knikkers als adviseurs. Belangrijkste nu is dat onze merken nog meer gaan opvallen.'

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie