Het contract tussen FC Utrecht en The Valley is opengebroken en met drie jaar verlengd. Niet alleen blijft The Valley als Digital Partner verbonden aan de Utrechtse FC, ook treedt het bedrijf als Innovatiepartner toe tot het Innovatieplatform van de club uit de Domstad.
FC Utrecht en The Valley bouwen sinds 2019 samen aan een digitaal ecosysteem. In de datagedreven strategie van de club staat de supporter centraal en om die optimaal te kunnen bereiken en bedienen maakt de Utrechtse eredivisieclub gebruik van The Valley’s Customer Data Platform Nominow.
De club zorgde de voorbije jaren samen met Digital Partner The Valley onder meer voor de rebranding van de website FCUtrecht.nl, een doorontwikkeling van slimme e-mailcampagnes en het seizoenkaarthoudersplatform, dat in tijden van corona werd opgezet voor de supporters van FC Utrecht met een seizoenkaart.
Sinds FC Utrecht en The Valley samenwerken heeft de online groei van de club doorgezet, is de conversieratio in de webshop verbeterd en hebben de databasecampagnes betere resultaten opgeleverd.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!