Overslaan en naar de inhoud gaan

EF2 uit Veenendaal sluit zich aan bij Happy Horizon

De Nederlandse bureaugroep groeit verder door met creatieven en digitale specialisten.
Happy Horizon en EF2
Happy Horizon met EF2
© Afbeelding: aangeleverd
Happy Horizon en EF2
Happy Horizon met EF2
© Afbeelding: aangeleverd

Bureaugroep Happy Horizon neemt EF2 over, een creatief en digitaal bureau uit Veenendaal. Met de overname breidt de bureaugroep haar expertise en klantenbestand verder uit. EF2 werkt met name voor non-profit- en B2B-klanten, waaronder KiKa en Vos Logistics. 

related partner content for mobile comes here

Regio

Het team van EF2 blijft werken vanuit Veenendaal. Happy Horizon heeft al teams werken in Apeldoorn en Arnhem - twee plaatsen in de buurt.

Walter van de Wege, ceo van Happy Horizon, zegt: 'We zijn verheugd om EF2 bij onze groep te verwelkomen! EF2 is een mooie aanvulling op de bestaande dienstverlening van de Hubs Apeldoorn en Arnhem met name op het gebied van webdevelopment & technology waarin EF2 excelleert. Die regio wordt daarmee direct versterkt.' 

Andere overnames

Happy Horizon doet geregeld overnames. Vorig jaar lijfde het bijvoorbeeld marketing- en pr-bureau Vertigo 6 en rapporteringsbureau CF Report over. Na die twee overnames had Happy Horizon als bureaugroep 550 medewerkers, een jaaromzet van zeventig miljoen euro en bijna duizend klanten. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in