Dolly van den Akker en Marc Pijsel nemen MPG over met investeerder

MPG zou daardoor ruimte krijgen om te ondernemen en verdere digitalisering versneld door te voeren.

Allerhande
MPG

Investeerder Globitas (naar eigen zeggen een onafhankelijke investeerder met focus op ondergewaardeerde bedrijven met oplosbare problemen), neemt samen met het management van contentmarketingbureau MPG, Dolly van den Akker en Marc Pijsel, het bureau over.

MPG heeft zo'n 90 werknemers en een kantoor in Amsterdam en in New York. MPG: 'Met de overname biedt Globitas MPG de kans door te groeien door verdere digitalisering en innovatie van haar dienstverlening.'

Arthur Clement, partner bij Globitas, ziet MPG als een platform waar hij later andere bedrijven ('innovators') aan kan toevoegen. In die zin doet de overname in de verte denken aan het kralen rijgen bij Candid Group en Nosuch Group. Clemtent denkt klanten daardoor 'meer en betere digitale en disruptieve diensten aan te kunnen bieden'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie