Het nieuwe digitale marketingbureau Frisk Agency richt zich specifiek op de MKB-sector. Frisk Agency is een zusterbureau van Morgenfrisk, dat drie jaar geleden is opgericht door Nathalie Peters en Marc Gooijer. Zij starten met Frisk Agency een tweede label vanwege 'toenemende vraag van bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf naar begeleiding bij hun digitale transformatie.'
Tien klanten
Michiel van der Ven, sinds begin 2021 werkzaam voor Morgenfrisk, krijgt de dagelijkse leiding over Frisk Agency. Het bureau start niet met lege handen, maar met klanten zoals Honda Nederland. Gooijer: 'Dat we bij de officiële lancering al meteen voor tien klanten in de automotive-, vastgoed- en wervings- en selectiebranche werken, voelt zeker na de uitdagende start die we met Morgenfrisk door de pandemie hadden als een extra luxe positie.'
Morgen Morgenfrisk
Waar Frisk Agency zich richt op het MKB, werkt Morgenfrisk met dertien medewerkers voor grote A-merken zoals ING, Jumbo en Feyenoord. Morgenfrisk is gespecialiseerd in in-housing met een focus op marketing, data, techniek en advertising. Oprichters Peters en Gooijer werkten voor de start van Morgenfrisk bij grote mediabureaus en uitgeverijen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!