Nieuw digitaal marketingbureau Frisk Agency richt zich specifiek op het MKB

Frisk Agency is een label van Nathalie Peters en Marc Gooijer. Michiel van der Ven gaat het bureau op dagelijkse basis leiden.

v.l.n.r: Marc Gooijer, Michiel van der Ven, Nathalie Peters
Afbeelding: Frisk

Het nieuwe digitale marketingbureau Frisk Agency richt zich specifiek op de MKB-sector. Frisk Agency is een zusterbureau van Morgenfrisk, dat drie jaar geleden is opgericht door Nathalie Peters en Marc Gooijer. Zij starten met Frisk Agency een tweede label vanwege 'toenemende vraag van bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf naar begeleiding bij hun digitale transformatie.' 

Tien klanten

Michiel van der Ven, sinds begin 2021 werkzaam voor Morgenfrisk, krijgt de dagelijkse leiding over Frisk Agency. Het bureau start niet met lege handen, maar met klanten zoals Honda Nederland. Gooijer: 'Dat we bij de officiële lancering al meteen voor tien klanten in de automotive-, vastgoed- en wervings- en selectiebranche werken, voelt zeker na de uitdagende start die we met Morgenfrisk door de pandemie hadden als een extra luxe positie.' 

Morgen Morgenfrisk

Waar Frisk Agency zich richt op het MKB, werkt Morgenfrisk met dertien medewerkers voor grote A-merken zoals ING, Jumbo en Feyenoord. Morgenfrisk is gespecialiseerd in in-housing met een focus op marketing, data, techniek en advertising. Oprichters Peters en Gooijer werkten voor de start van Morgenfrisk bij grote mediabureaus en uitgeverijen. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie