Diederik Breijer weg bij Morgenfrisk, Nathalie Peters en Marc Gooijer gaan door

Breijer vertrekt al na drie maanden bij de startup. 'Door de coronacrisis hebben bedrijven een andere focus.'

Morgenfrisk met vlnr Peters, Breijer en Gooijer

Diederik Breijer heeft ‘in goed overleg’ besloten na drie maanden te vertrekken als medeoprichter van Morgenfrisk. Samen met Nathalie Peters (net als Breijer afkomstig van IPG Mediabrands) en Marc Gooijer (ex-Talpa Network) begon hij in januari het bedrijf dat merken moet helpen met ‘in-housing’ van (digitale) marketingactiviteiten. Breijer ziet door de coronacrisis momenteel te weinig kansen voor Morgenfrisk.
 


 

Andere prioriteiten

Breijer: ‘Wat drie maanden geleden begon met veel potentie, in een wereld vol energie en groei, is nu helaas een totaal andere wereld geworden met andere zorgen en prioriteiten. Ik geloof nog steeds in de visie van Morgenfrisk, maar door de coronacrisis hebben bedrijven een andere focus. De groei die ik voor ogen had met Morgenfrisk zal daardoor veel langer uitblijven dan waar mijn ambitie ligt. Om die reden heb ik in goed overleg besloten uit Morgenfrisk te stappen.’

 

Goede richting

Nathalie Peters en Marc Gooijer gaan met zijn tweeën door, met dezelfde filosofie. Peters laat weten het snelle vertrek van Breijer te betreuren. ‘Maar de propositie en richting zijn goed en we gaan met zijn tweeën door op de ingeslagen weg. Marc en ik zijn complementair aan elkaar. We geloven erin dat bedrijven hun digitale assets meer dan ooit op orde moeten krijgen en hier zelf in controle over willen hebben. Wij kunnen ze daar bij helpen.’

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
fred
Dat was een bla mandag
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie