The Family Amsterdam, dat met het winnen van de pitch het creatieve en strategische bureau Dawn opvolgt, gaat voor detacheerder Maandag, dat zoekt naar een aanscherping van het merk, aan de slag. 'Al bij de eerste ontmoeting was er sprake van een goede klik, duidelijke taal, geen bullshit en wederzijds begrip. Dan kun je snel en lekker doorschakelen', aldus Joris Kuijpers, mede-oprichter van The Family Amsterdam.
De merkgedachte werd al in nauwe samenwerking tijdens de pitch bedacht. De uitingen, die zullen verschijnen in verschillende media, worden op dit moment ontwikkeld.
Aanscherping
Maaike Bakker, international brand director van Maandag: ‘In dit pitchproces hebben we een aantal sessies gehad met verschillende bureaus. The Family voelde eigenlijk vanaf het eerste moment goed aan waar wij behoefte aan hadden. Daarnaast is het een ondernemende club mensen met een frisse energie. Iets waar wij onszelf in herkenden en waardoor er dus al snel een klik was.'
Ed van Bennekom creatief directeur van The Family: ‘Maandag heeft de energie en drive van een startup. Zoals wij het ervaren hebben, zijn het ondernemers die weten wat ze willen en ook echt durven kiezen omdat ze ergens in geloven. Bovendien vinden wij al heel veel dingen heel erg sterk bij Maandag. Wij hebben daar echt respect voor en we gaan er samen alles aan doen om Maandag tot een nog groter succes te maken.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!