Overslaan en naar de inhoud gaan

Detacheerder Maandag kiest Glasnost voor pr

De eerste campagne waar Glasnost aan heeft meegewerkt, is inmiddels live.
Glasnost voor Maandag aan de slag
Het Glasnost-accountteam op Maandag met de Maandag-mascotte
© Afbeelding: aangeleverd
Glasnost voor Maandag aan de slag
Het Glasnost-accountteam op Maandag met de Maandag-mascotte
© Afbeelding: aangeleverd

Maandag®, een landelijke detacheerder, gaat in zee met creatief pr-bureau Glasnost, dat onderdeel uitmaakt van Ace. Glasnost tekent voor de corporate pr en marketing pr van Maandag, zo melden de partijen niet op een maandag maar dinsdag. Concreet is Glasnost aangetrokken om 'de share of voice van Maandag in het maatschappelijk debat over mensen en werk in de media te vergroten.'

related partner content for mobile comes here

Eerste campagne is live

'We hebben in Glasnost een bureau gevonden waarmee we marketing pr en corporate pr stevig verankeren in onze communicatiestrategie. Onze keuze hebben we gemaakt op basis van het sterke strategische voorstel van het bureau, maar ook op basis van  de match met het team op kernwaarden en de positieve energie. We hebben er zin in', verklaart Iris van Haaster als communicatiemanager van Maandag.'

Ook Henk Boersen, managing director van Glasnost, is blij met de samenwerking. 'We zijn enthousiast over de onderwerpen waarmee we aan de slag kunnen voor Maandag. Werk is het gesprek van de dag in de media. Van de huidige krapte op de arbeidsmarkt tot de toekomst van werk. De oplossingen die Maandag biedt, verdienen een groter aandeel in dit gesprek. Hier gaan we mee aan de slag.'

De eerste campagne die Glasnost ondersteund heeft, is inmiddels live. Deze campagne heet The Comeback Crew en is ontwikkeld door creatief bureau The Family, waar Maandag al langer mee samenwerkt. In de campagne zien we ouderen terugkeren op de werkvloer. Ook die groep helpt Maandag aan een baan. 

Twee weken geleden werd bekend dat chief communications officer en chief marketing officer Mariëlle Rooswinkel Maandag na minder een jaar verruilt voor Aldi.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in