Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola komt met nieuwe permanente smaak: Coca-Cola Spiced

Het merk hoopt met ‘Spiced’ jonge consumenten aan te spreken.
Not spicy, but Spiced
Not spicy, but Spiced
Not spicy, but Spiced
Not spicy, but Spiced

Op 19 februari lanceert Coca-Cola een nieuwe colavariant in de USA: Coca-Cola Spiced. Dat is een frisdrank die een combinatie is van de klassieke Coke met de smaak van frambozen en specerijen. (‘Spiced’ laat zich moeilijk vertalen, maar Coca-Cola laat weten dat het niet om spiced in de zin van ‘heet’ of ‘pittig’ gaat.) Het is de eerste keer sinds jaren dat ‘de company’ met een nieuwe permanente smaak komt. Coca-Cola Spiced (verkrijgbaar in regular en zero sugar) kan gezien worden als een poging om jong publiek weer naar zich toe te trekken. Coca-Cola heeft immers behoorlijk veel last van nieuwe voorkeuren van consumenten richting bruiswater en andere gearomatiseerde dranken boven de traditionele frisdranken. Of en wanneer ‘Spiced’ naar Europa komt, is niet bekend.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in