Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn trapt februari af met ‘Lekker eten, lekker snel’

Johan van der Zanden (Albert Heijn): 'Het valt ons op dat de behoefte aan gemak over de hele linie toeneemt.'
Een paar voorbeelden uit het 'maaltijdgemak-assortiment'
Een paar voorbeelden uit het 'maaltijdgemak-assortiment'
© https://www.ah.nl/shop/maaltijdgemak
Een paar voorbeelden uit het 'maaltijdgemak-assortiment'
Een paar voorbeelden uit het 'maaltijdgemak-assortiment'
© https://www.ah.nl/shop/maaltijdgemak

Supermarktketen Albert Heijn stelt ‘maaltijdgemak’ centraal begin februari. Met de lancering van de commercial ‘Lekker eten, lekker snel’, beantwoordt Albert Heijn de behoefte van (‘steeds meer’) klanten die op zoek zijn naar manieren om makkelijker een voedzame en lekkere maaltijd op tafel te zetten. Johan van der Zande, head of marketing and communications Albert Heijn bij Ahold, zegt dat de keten een uitgebreid aanbod aan maaltijdsgemak presenteert: ‘Meer dan 200 lekkere gerechten die in een handomdraai op tafel staan, vaak al met maar 5 tot 15 minuten bereidingstijdtijd. Van zelf koken, tot volledig vers klaargemaakte maaltijden, eenpersoons of voor het hele gezin.’ Dit is de bijbehorende commercial:

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in