Albert Heijn trapt februari af met ‘Lekker eten, lekker snel’
Johan van der Zanden (Albert Heijn): 'Het valt ons op dat de behoefte aan gemak over de hele linie toeneemt.'
Supermarktketen Albert Heijn stelt ‘maaltijdgemak’ centraal begin februari. Met de lancering van de commercial ‘Lekker eten, lekker snel’, beantwoordt Albert Heijn de behoefte van (‘steeds meer’) klanten die op zoek zijn naar manieren om makkelijker een voedzame en lekkere maaltijd op tafel te zetten. Johan van der Zande, head of marketing and communications Albert Heijn bij Ahold, zegt dat de keten een uitgebreid aanbod aan maaltijdsgemak presenteert: ‘Meer dan 200 lekkere gerechten die in een handomdraai op tafel staan, vaak al met maar 5 tot 15 minuten bereidingstijdtijd. Van zelf koken, tot volledig vers klaargemaakte maaltijden, eenpersoons of voor het hele gezin.’ Dit is de bijbehorende commercial:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid