Overslaan en naar de inhoud gaan

Sunweb ontdekt kracht emotionele boodschap: ‘Zet vaker aan tot actie’

In een categorie vol met geschreeuw over lage prijzen, kwam Sunweb met de liefdesverklaring aan vakantie. Nu ook met Edwin Evers op 538.
Vakantie, I love you
Vakantie, I love you
© Sunweb
Vakantie, I love you
Vakantie, I love you
© Sunweb

Vanaf aanstaande vrijdag trappen Sunweb en 538 een nieuwe samenwerking af. De vakantieaanbieder krijgt een eigen onderdeel in de nieuwe middagshow van Edwin Evers, Evers & co. Het radio-item heeft nog geen definitieve naam gekregen, zegt Martine Langerak, head of communication & PR bij Sunweb Group, maar de bedoeling is dat elke keer de liefde wordt verklaard aan een van de bestemmingen van Sunweb. Volgens Langerak kan zo’n verklaring diverse vormen aannemen. Te denken valt bijvoorbeeld aan een gedicht of een lied. Luisteraars die raden om welke bestemming het gaat, winnen een vakantie naar de betreffende bestemming.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Marcel Jansen

Inderdaad best lastig in deze periode een voorkeurspositie te realiseren. Het massatoerisme heeft zich verplaatst naar de reclameblokken. Die lopen werkelijk over van de goedbedoelde, maar weinig onderscheidende boodschappen van alle reisorganisaties. OK, het 'boek-moment' wordt gemanifesteerd, maar verder is 't Inwisselbaarheid troef; alleen Prijsvrij springt er qua executie uit. Goed dat Sunweb vanuit andere eindwaarden en een bredere mediastrategie de markt 'aanvliegt'. Misschien een idee dat alle reisorganisaties volgend jaar januari gezamenlijk een overkoepelende 'tijd-om-je-vakantie-te-boeken-activatie-campagne' ontwikkelen, vanuit het collectieve verlangen naar zomerse stranden, frisse duiken en kleurrijke terrasjes. In een laag daaronder kan elke reisorganisatie dan zijn eigen strategie bewandelen en meer focussen op het onderscheidend vermogen.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in