Designstudio Shoptalk heeft zich aangesloten bij de digitale bureaugroep Dept. Het in Londen gevestigde ShopTalk werkt voor merken als Heinz, Innocent en autofabrikant Piëch en versterkt met de overname het aanbod van Dept op 'creatief en experience' vlak in het Verenigd Koninkrijk, aldus beide partijen.
Paul Ferry, medeoprichter en directeur ShopTalk, zegt dat 'de boutique benadering van Dept indruk op hem heeft gemaakt. Volgens James Wood, tevens medeoprichter en daarnaast creatief directeur van ShopTalk, schudt Dept al jaren de creatieve industrie op. Reden genoeg voor de heren zich aan te sluiten bij het uit Nederland afkomstige netwerk.
ShopTalk blijft werken onder leiding van de oprichters en het huidige managementteam.
Dept is opgericht in 2015 in Amsterdam en is momenteel actief in zeventien landen wereldwijd. ShopTalk is het vijfde bureau dat zich dit jaar bij Dept aansluit, na Dogstudio, 3Q Digital, Hello Monday en Raybeam.
Lees ook: Nederland is het nieuwe reclamemekka
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!