Deen kiest voor Today Canday
Supermarkt Deen kiest voor de vernieuwde positionering Today Canday. De campagne is 1 mei gelanceerd op landelijke televisie, radio en online. De supermarkt is de afgelopen periode bezig geweest met het aanscherpen van zijn positionering. Today is Canday heeft deze vertaald in een nieuw merk- en campagne concept. Met de nieuwe pay-off – ‘Dat is lekker thuiskomen’ - wil Deen duidelijker zijn merkwaarde uitdragen en claimen. Op 1 mei is de vernieuwde positionering met landelijke campagne gelanceerd. Het bureau gaat de komende tijd verder aan de slag met de omnichannel-benadering van Deen.
Sanoma kiest voor Wunder
Mediabedrijf Sanoma kiest voor Wunder als strategisch designpartner voor de herpositionering van zijn digitale service: Tijdschrift.nl. De opdracht bestaat uit het ontwikkelen van een nieuwe positionering, merkstijl en digitaal design van app en website. Aan de keuze ging geen uitgebreide bureauselectie of pitch vooraf, de keuze is gemaakt op basis van gesprekken.
VeiligheidNL kiest voor Het PR Bureau
Stichting VeiligNL kiest Het PR bureau als partner voor zijn marketing en corporate pr. Deze keuze heeft de stichting gemaakt naar aanleiding van de campagne ‘Knoop dit goed in je oren’ die het bureau maakte. Een campagne die ouders en kinderen op de risico’s van slechte koptelefoons en oortjes wijst om gehoorschade te voorkomen.
Gant kiest voor UPR Nederland
Modemerk Gant kiest voor UPR voor de pr en communicatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!