De Zonnebloem gaat langdurige samenwerking aan met Born05

Er komt eerst een awarenesscampagne.

De Zonnebloem heeft na een kort pitchproces voor Born05 gekozen. Ze gaan een langdurige samenwerking aan op het gebied van content, strategie, communicatie en campagnes. 

De digital agency uit Utrecht gaat aan de slag met een nieuwe awareness campagne, die het belang van de vrijwilligersorganisatie voor Nederlanders met een lichamelijke beperking onder de aandacht van het Nederlands publiek moet brengen. Aansluitend, in 2021, volgt ook een nieuwe corporate communicatiestrategie.

Karen Jansen, communicatie en brand manager van de Zonnebloem: 'Born05 heeft een creatieve en eigentijdse communicatiestrategie ontwikkelt die ons het vertrouwen geeft dat we in de aankomende jaren de groei realiseren die we voor ogen hebben.'

Het doel van de nieuwe weg die de Zonnebloem inslaat, is het nut en de noodzaak van het werk dat hun vrijwilligers doen voor mensen met een fysieke beperking te versterken in de perceptie van het Nederlands publiek en om hen aan te zetten tot actie. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie