Daikin, marktleider in oplossingen voor airconditioning en warmtepompen, gaat samenwerken met The Valley. Deze samenwerking is inmiddels begonnen. Daikin wil zich mede als gevolg van het veranderende klimaat en Europese doelstellingen op het gebied van duurzaamheid meer op de consumentenmarkt richten.
Het doel om nog dit jaar een groot deel van 'de digitale klantreis te transformeren' en complexe materie geschikt te maken voor de consumentenmarkt. Daarnaast zijn er diverse plannen om de exposure van Daikin onder de consumentendoelgroep verder te vergroten.
Bij het grote Nederlandse publiek heeft Daikin de afgelopen jaren aan bekendheid gewonnen als sponsor van schaatsbond KNSB.
Edwin Hoogerwerf, managing director Daikin Nederland: 'Daikin richt zich van oudsher voornamelijk op de zakelijke markt, maar inmiddels hebben we ingezet op een forse groei in de consumentenmarkt. Daarom heeft Daikin Nederland de handen ineengeslagen met The Valley, die mij wisten te overtuigen met sterke soortgelijke cases. Het bureau gaat de digitale transformatie strategisch en operationeel begeleiden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!