Zigt is het nieuwe mediabureau van DA en verzorgt sinds 1 januari zowel de mediastrategie, planning, inkoop en de executie. Het drogisterijmerk was in november al begonnen met een campagne op tv en gaat dit komend jaar doorzetten. Sinds januari is radio ook een onderdeel van de mediastrategie.
De DA merkcampagne - bedacht en ontwikkeld door JUMP!Retail - is gericht op de consumenten van DA en een combinatie met merken die in de winkels worden verkocht. De TVC’s benadrukken de ambitie van DA om nog actiever in te spelen op de gezondheid van mensen met een goed, onderscheidend assortiment en het juiste advies in de winkels.
Anouk Planting, hoofd marketing van DA: ‘Met Zigt kiezen we voor een partner die ons helpt om onze performance te vergroten. Zigt adviseert ons bij het kiezen van de juiste middelen en mediamix voor onze diverse marketingcampagnes, waarbij we direct de link maken naar onze driehonderd winkels.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!