De media-adviesbureaus Convert Media en Media in Business zijn samengegaan en worden Media Consulting Group. De dienstverlening van beide bedrijven en de visie van de eigenaren - respectievelijk Paul Hissink en Ruud Mooij - sloten goed op elkaar aan.
Media Consulting Group richt zich op het versnellen van de groei van zijn klanten, Dat zijn onder meer Simpel, Allianz Direct, fonQ, Knab en het mannenondergoedmerk Undiemeister. In Undiemeister nam Media Consulting Group ook een belang.
Partnerstructuur
Media Consulting Group werkt met een partnerstructuur. Iedere partner is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen klanten. Tegelijkertijd profiteren alle partners van de ondersteuning van, en samenwerking binnen de groep op het gebied van werkwijze, software, online marketing, data-analyse, programmatic en strategische consultancy. Momenteel zijn er 6 partners. Onlangs nog werd Wendy Ravensbergen, voormalig managing director bij Starcom, aangetrokken als nieuwe partner.
Paul Hissink, ceo van Media Consulting Group: 'Wij vinden dat onze marketingbranche veel te gespecialiseerd is geworden. Iedere dienstverlener houdt zich bezig met zijn eigen specialisme en niemand wordt nog afgerekend op het overkoepelende resultaat van de adverteerder. Wij richten ons juist op het bij elkaar brengen van al deze disciplines.'
Ruud Mooij: 'Voor ons draait alles om aantoonbaar bedrijfsresultaat. We sturen volledig op omzetgroei en winstgroei, zowel op de korte, als op de lange termijn. Dat gaat dus veel verder dan alleen het nastreven van communicatiedoelstellingen. Het gaat ons erom ondernemende merken veel harder te laten groeien.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!