Overslaan en naar de inhoud gaan

Fotografen Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman sluiten zich aan bij HazazaH

Film- en fotografieproductiemaatschappij HazazaH wil met het duo zijn moderegie in Nederland naar hoger plan tillen.
Afbeelding: Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman
MD - Carin Verbruggen
© Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman
Afbeelding: Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman
MD - Carin Verbruggen
© Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman

Het duo mode- en portretfotografen Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman heeft zich aangesloten bij HazazaH.

related partner content for mobile comes here

De productiemaatschappij van films, documentaires en fotografie wil met de komst van de twee meer aandacht besteden aan het onderwerp 'mode', hoewel de stijl van Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman bij meer onderwerpen past dan modemerken alleen, volgens HazazaH .

'Samen hebben we de ambitie om ‘modefilm’ naar een hoger niveau te tillen' meldt de productiemaatschappij op zijn Facebook-pagina.

Verbruggen en Drenthem Soesman zijn begonnen als respectievelijk modefotografe en beeldbewerker. Ze hebben onder andere voor lingerieontwerpster Marlies Dekkers, Hunkemöller, Porsche en Coca-Cola gewerkt. Ook maakten ze producties voor magazines als Elle, Linda, Vogue en Esquire. Een deel van hun portfolio is nu hier in te zien.

In het nieuwe nummer van Adformatie, is het katern Design of The Times gewijd aan Carin Verbruggen en Ferry Drenthem Soesman.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in