Candid heeft per 1 januari Millford Brand ID overgenomen. Het bureau is gespecialiseerd in het ontwerpen van merklogo’s, visuele identiteit en verpakkingsdesign en werkt voor klanten zoals Ahold, Heineken, Schiphol en JDE. Met deze nieuwste uitbreiding zet Candid de volgende stap in de ambitie van het samenbrengen van alle disciplines voor marketing en reclame in een geïntegreerd platform. Afgelopen week maakte de groep al bekend het reclamebureau Cogonez over te nemen dat wordt geintegreerd met XXS.
Millford is in 1985 opgericht en houdt kantoor in Leiden. Millford blijft net als de overige bureaus binnen het Candid platform als autonoom bureau onder zijn eigen naam opereren. Eigenaren Moritz Hoekstra en Erik de Graaf zeggen: 'We kunnen binnen het platform onze expertise in visual identity steeds meer en breder naar de digitale expertise binnen Candid vertalen, want offline en online lopen in toenemende mate volledig in elkaar over.
De overname van Millford past in de groeiambities van Candid. Door overnames van de mediabureaus Stroom en M2Media, de Digital Agency Group met bureaus als Online Company en Havana Harbor, social media expert Daily Dialogues en reclamebureau XXS ontwikkelde Candid zich de afgelopen jaren tot grote onafhankelijke marketing- en reclamegroep. Candid kondigt aan dit jaar nog meer overnames te zullen doen, zowel in binnen- als buitenland.
Eind 2020 werden Rudiger Wanck als CEO en Marcel van der Avort als CFO aangesteld om de nationale en internationale expansie verder vorm te gaan geven.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!