Candid neemt The Better Brands Practice over

Julietta Dexter is de nieuwe ceo van Brand Potential. Jos Govaart blijft verantwoordelijk als managing director in Nederland.

Mary Say, Rudiger Wanck en Julietta Dexter

Candid heeft het Britse communicatiebureau The Better Brands Practice overgenomen. Het wordt onderdeel van de internationale brand agency Brand Potential. Oprichtster Julietta Dexter van The Better Brands Practice wordt per 1 januari 2025 ceo van het uitgebreide Brand Potential. Jos Govaart blijft verantwoordelijk als managing director van Brand Potential Nederland.

Dexter volgt Mary Say op, de medeoprichter en voormalig ceo van Brand Potential. Zij en Tom Lovett verlaten het bureau, dat inmiddels ruim 120 medewerkers heeft en kantoren in Londen, Amsterdam, Rotterdam en Antwerpen. Het werkt nauw samen met klanten als Unilever, GiffGaff, Suntory Global Spirits, Aviva, Albert Heijn, LinkedIn, Yankee Candle, Mars, Haleon, Lenovo en Coca-Cola.

Brand Potential wil met de toevoeging van The Better Brands Practice zijn wereldwijde positie en expertise op verschillende vlakken verstevigen. Dat zijn er heel wat, schrijft het bedrijf in een persbericht. De overname moet helpen als het gaat om consumentenonderzoek, merkstrategie, merkdesign, reputatiemanagement en merk-due-diligence voor private-equitybedrijven en fusie- en overnameteams.

Focus op purpose

Rudiger Wanck, ceo van Candid Platform: 'Julietta's ervaring in marketing en communicatie sluit perfect aan bij de internationale ambities van Candid. Ik wil ook mijn oprechte dank uitspreken aan Mary Say en Tom Lovett, die binnenkort hun rol binnen het bedrijf neerleggen. Hun visie en toewijding hebben Brand Potential gemaakt tot het internationaal erkende bureau dat het nu is.'

Dexter: 'Ik kijk ernaar uit om samen te werken aan de kansen en uitdagingen die voor ons liggen, terwijl we verder bouwen in Europa, het Verenigd Koninkrijk en daarbuiten. Het voelt ook goed dat de focus op purpose, die een rode draad in mijn carrière is geweest, hier wordt omarmd terwijl The Better Brands Practice opgaat in
Brand Potential.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie