Op 6 en 7 februari zijn wij weer aanwezig op het Marketing Insights Event (MIE). Als Gouden Sponsor kun je ons vinden in stand 12 op het Insights Plein. Tevens geven wij vier presentaties over onze expertises Customer Experience, Branding en Marketing & Innovation.
De volgende presentaties van Blauw kun je bijwonen op MIE19:
- Beter in Bed met Ben® en Blauw door Bram Jonkheer (Blauw) en Ivonne van Zuilen (BEN®) 6 februari 2019 van 10.45 - 11.30 uur Ronde 2 Blauw Research zaal
Weten hoe je beter wordt in bed? Kom dan naar Blauw Research, want Ivonne van Ben® is er ook. Als Head of Marketing & Communications vertelt ze hoe ze tot de campagne ‘Ben® beter in bed’ is gekomen. Bram Jonkheer (partner bij Blauw) leidt het in met de learnings uit How Brands Grow van Byron Sharp, waarop de big idea is gebaseerd.
- De winnende combinatie van de online klantreis en de totale klantbeleving door Evert Vols (Blauw) en Stefanie Kreek (Usabilla) 7 februari 2019 van 09.45 - 10.30 uur Ronde 1 Blauw Research zaal
In een digitale wereld, speelt de online klantreis een steeds grotere rol in het dagelijks leven van consument. De winnaars van morgen weten als geen ander hoe ze de online en offline wereld kunnen verbinden. Zij zijn in staat de online klantreis naadloos te integreren in de totale klantbeleving en deze te optimaliseren op basis van alle beschikbare data. Blauw en Usabilla vertellen jou hoe jij tot die winnaars van morgen kunt behoren!
- Hoe klinkt jouw merk? Onderzoek naar de kracht van geluid voor uw merk door Sanna van Geldermalsen (Blauw) en Jan-Willem Klein Willink (BLCKBRD) 7 februari 2019 13.45 - 14.30 uur Ronde 4 Blauw Research zaal. We zijn op weg naar een meer spraakgestuurde en audio-gecentreerde wereld. Dit vergroot de mogelijkheid voor merken om een merkidentiteit te bouwen door middel van geluid. Een recent onderzoek door Blauw Research en BLCKBRD heeft echter aangetoond dat slechts 3 van de 35 merken door geluid worden herkend. Deze lezing duikt in de wereld van geluid en raakt de enorme mogelijkheden voor merken om geluid te gebruiken als een onderscheidend merk.
- Omarm de grenzen van innovatie door Frederieke van Leeuwen (Blauw) en Lisette Captijn (Vrumona) 7 februari 2019 15.00 - 15.45 uur Ronde 5 Blauw Research zaal
Bij Blauw en Vrumona omarmen we de grenzen van innovatie. We weten dat het buitengewoon moeilijk is om de perfecte balans te vinden tussen iets nieuws brengen en consistent zijn. Maar het loont ook! Wij vertellen je hoe jij de Distinctive Brand Assets kan inzetten om van jouw volgende innovatie een succes te maken.
Op onze stand 12 op MIE19 presenteren we de resultaten van ons grootste Category Entry Points (CEPs) onderzoek tot nu toe, waarbij verschillende branches, CEPs en merken zijn onderzocht. Om ervoor te zorgen dat we jouw merk meenemen in ons grootste CEPs onderzoek kun je je gegevens achterlaten, je maakt dan ook kans op een vrijkaart ter waarde van 149,50.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!