De nieuwe gokwebsite Betcity heeft Blauw Gras in de arm genomen voor de strategie en creatie van zijn campagnes, zowel online als offline. De eerste contouren van die samenwerking zijn inmiddels zichtbaar op uiteenlopende kanalen, melden beide partijen in een persbericht. Blauw Gras krijgt als een bureau van Ace ondersteuning van andere Ace-bureaus, waaronder Glasnost.
Andy van der Meijde
Betcity startte in oktober in Nederland nadat de overheid de kansspelmarkt opende voor nieuwe spelers. De gokwebsite kwam nog vóór die opening in het nieuws door het aantrekken van Andy van der Meijde, eerder verbonden aan het concurrerende kansspelplatform Toto. Adformatie publiceerde een interview met de betrokken partijen rondom de opvallende transfer.
Betcity laten groeien
Na een opvallende start mag Blauw Gras de merkbekendheid en -voorkeur van Betcity nu vergroten. 'BetCity is helemaal nieuw op de markt. Voor ons is het een fantastische uitdaging om vanaf nul dit merk - samen met team BetCity - op te mogen bouwen. Wij zetten onze kennis, en die van Ace, graag in om BetCity op een slimme manier te laten groeien', zegt Bart Visser, executive creative director van Blauw Gras.
Ook Melvin Bostelaar, directeur van Betcity, kijkt uit naar de samenwerking met Blauw Gras. 'Met hun uitgebreide kennis en ervaring van verschillende mediakanalen weten ze precies wat er leeft bij onze doelgroep. Bovendien hebben ze bewezen dat ze de verschillende middelen effectief aan elkaar weten te verbinden.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!