Overslaan en naar de inhoud gaan

Betcity kiest Blauw Gras voor strategie en creatie

Blauw Gras gaat samen met andere Ace-bureaus als Glasnost aan de slag voor de gokwebsite.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De nieuwe gokwebsite Betcity heeft Blauw Gras in de arm genomen voor de strategie en creatie van zijn campagnes, zowel online als offline. De eerste contouren van die samenwerking zijn inmiddels zichtbaar op uiteenlopende kanalen, melden beide partijen in een persbericht. Blauw Gras krijgt als een bureau van Ace ondersteuning van andere Ace-bureaus, waaronder Glasnost. 

related partner content for mobile comes here

Andy van der Meijde

Betcity startte in oktober in Nederland nadat de overheid de kansspelmarkt opende voor nieuwe spelers. De gokwebsite kwam nog vóór die opening in het nieuws door het aantrekken van Andy van der Meijde, eerder verbonden aan het concurrerende kansspelplatform Toto. Adformatie publiceerde een interview met de betrokken partijen rondom de opvallende transfer. 

Betcity laten groeien

Na een opvallende start mag Blauw Gras de merkbekendheid en -voorkeur van Betcity nu vergroten. 'BetCity is helemaal nieuw op de markt. Voor ons is het een fantastische uitdaging om vanaf nul dit merk - samen met team BetCity - op te mogen bouwen. Wij zetten onze kennis, en die van Ace, graag in om BetCity op een slimme manier te laten groeien', zegt Bart Visser, executive creative director van Blauw Gras. 

Ook Melvin Bostelaar, directeur van Betcity, kijkt uit naar de samenwerking met Blauw Gras. 'Met hun uitgebreide kennis en ervaring van verschillende mediakanalen weten ze precies wat er leeft bij onze doelgroep. Bovendien hebben ze bewezen dat ze de verschillende middelen effectief aan elkaar weten te verbinden.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in