ARA Creative Agency neemt Bovil Eindhoven over om meer internationale klanten te bedienen en te werken als een one stop shop. De twee bureaus gaan verder onder de naam ARA Creative Agency en blijven opereren vanuit Rotterdam (ARA) en Eindhoven (Bovil, dat nu ook ARA heet). De overname komt niet uit de lucht vallen. De bureaus horen allebei bij TBWA en werken 'al een tijd naadloos samen'. Door samen verder te gaan, wil ARA Creative Agency zijn klanten een 'breder palet aan diensten' bieden.
Paul Kroef, managing director van ARA: ‘De combinatie is heel logisch. Vanuit de TBWA familie-band kennen we elkaar natuurlijk al erg lang. Bovil is vooral sterk in B2B en heeft een aantal mooie internationale merken. ARA Rotterdam richt zich, strategisch en creatief, op zowel BtC, BtB als B2E-merken.’
Meer techmerken erbij
ARA Creative Agency richt zich vanuit Rotterdam met name op zakelijke dienstverleners, financials, retailers en andere people powered brands. Bovil heeft met name techmerken in de portefeuille. Enkele klanten zijn Bosch, Philips, VDL en Signify.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!