Overslaan en naar de inhoud gaan

Annelotte Pera gaat Hammerfest leiden, Baba Touré stapt uit MT

Pera wordt managing director, Touré blijft aan als ceo.
hammerfest
V.l.n.r. boven: Robbert-Coen Koreman, Rachella Hooijman, Guy Lokhoff, Serina Leijting V.l.n.r. onder: Carlijn van Wulfften Palthe, Nneka…
hammerfest
V.l.n.r. boven: Robbert-Coen Koreman, Rachella Hooijman, Guy Lokhoff, Serina Leijting V.l.n.r. onder: Carlijn van Wulfften Palthe, Nneka…

Annelotte Pera (39) is aangesteld als de nieuwe managing director van het Amsterdamse social first-bureau Hammerfest. Pera komt van productiemaatschappij Bruut Amsterdam, waar ze de rol van business director vervulde. Daarvoor werkte ze bij bureaus als Alfred, Ogilvy en The Social Club.

related partner content for mobile comes here

Pera is sinds 1 mei voor Hammerfest aan de slag. Het is niet bekend wie haar functie bij Bruut heeft overgenomen.  

Met de komst van Pera stapt Baba Touré, voorheen managing director van Hammerfest, uit het managementteam; hij wordt ceo van het bureau. In deze nieuwe rol gaat hij zich richten op 'de uitrol van de lange termijn-strategie' van Hammerfest. 

Doorontwikkeling

Touré: 'De komst van Annelotte geeft mij de ruimte om bezig te zijn met de doorontwikkeling van het bedrijf. Dit zit 'm in het creëren van nieuwe proposities binnen het bureau en het nastreven van onze internationale ambities. Als ceo blijf ik eindverantwoordelijk voor het bedrijf. Annelotte heeft de dagelijkse leiding en stuurt het team aan. '

Annelotte Pera omschrijft Hammerfest als een bureau dat 'een weerspiegeling van de maatschappij en de huidige tijdsgeest' is. 'Dit zie je terug in de cultuur, de mensen en het creatieve werk.'

Het managementteam van Hammerfest bestaat nu uit Rachella Hooijman (head of community), Nneka Davelaar (head of media) en Carlijn van Wulfften Palthe (strategy director), Serina Leijting (head of operations), Robbert-Coen Koreman (business
director) en Guy Lokhoff (executive creative director). Guy Lokhoff en Baba Touré zijn tevens oprichter (in 2014) van het bureau. 

Hammerfest werkt met een team van 43 mensen voor merken als Greenpeace, Zalando, Andrélon en Tommy Jeans. Recent won het bureau ook de pitch van Ikea

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in