Productiemaatschappij Ambassadors is nu ook actief in Berlijn. Het 'edgy dochterbedrijf' richt zich enkel op VFX en muziekcompositie. Het bureau wordt geleid door Bas Moonen (oprichter en VFX-director) en Rachel Tauwnaar (music director).
Vóór deze stap heeft Moonen de VFX-teams van Ambassadors in Amsterdam en New York geleid. Hij was onder meer betrokken bij de prijswinnende campagne 'Wear your denim till the end' van G-Star en The XMinded van BMW.
Tauwnaar werkte hiervoor als music supervisor bij Sizzer, waar ze op merken als Nike en Warsteiner werkte. Ook heeft ze de muziek voor 'The Rhythm of Denim' van G-Star uit 2022 mede gecomponeerd. Deze campagne viel net als de eerdergenoemde campagne van het fashionmerk meermaals in de prijzen.
Naast de genoemde specialisaties werkt Ambassadors Berlijn nauw samen met het hoofdkantoor in Amsterdam voor diensten als design, sonic branding en AI.
Ambassadors is nu actief in drie steden: Amsterdam, Berlijn en New York.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!