Adnight kondigt editie in Brussel aan

De 'open keuken van de reclame' zoekt het over de grens.

'Adnight BXL' staat gepland op donderdag 3 april 2025.

Adnight kondigt een eerste editie in Brussel aan. Jaarlijks trekt het evenement in Amsterdam ruim 5.000 bezoekers en nu is het tijd om de formule in België uit te rollen, aldus de organisatie. De Brussel-editie staat gepland op donderdag 3 april 2025.

Adnight staat sinds de start in 2017 bekend om z'n kitchenreview-format, dat zowel beginnende als ervaren reclamemakers en marketeers de kans biedt om op één avond bij verschillende bureaus een kijkje te nemen. 

Eerste bureaus

De eerste bureaus die deelname aan Adnight BXL hebben bevestigd zijn Akqa, GroupM, Kantar, Ogilvy Social Lab en Publicis Groupe. Een lokaal Adnight-team is op het moment in gesprek met 'een breed scala' aan andere bureaus in Brussel over mogelijke deelname. 

Net als in Amsterdam kunnen bezoekers rekenen op diverse inhoudelijke en feestelijke programma's samengesteld door de bureaus zelf en een afsluitende afterparty. De organisatie meldt tot slot dat 'een editie in Antwerpen' ook op de radar staat. Daarover wordt later ongetwijfeld meer bekendgemaakt. 

Tickets voor Adnight BXL gaan per 15 januari 2025 in de verkoop. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie