Adfocup, het jaarlijkse voetbalfestijn voor de marketing-, communicatie- en mediawereld, gaat dit jaar niet door. De organisatie van Adfocup verwacht niet dat er op 13 juni weer gevoetbald en gefeest kan worden. ‘We willen niet dat Adfocup 2020 afbreuk doet aan onze brand identity. We willen echt voorkomen dat mensen besmet raken met het coronavirus. Daarom hebben we besloten om in juni 2021 de beste Adfocup ever te gaan organiseren.’
De organisatie van het voetbalfeest was al zo goed als rond, de gemeente had de benodigde vergunning toegezegd, een flink aantal teams had zich reeds gemeld voor deelname en de sponsors van het toernooi hadden hun plannen voor leuke activaties op een rijtje. Voor de afsluiting van het toernooi vond de organisatie ‘Vunzige Deuntjes’ bereid om het feestje kleur te geven. Maar alle activiteiten gaan voor een jaar de koelkast in.
De organisatie dankt Azerion, Adformatie, Juice Promotions, TriLedgy, JC Decaux, CS Digital Media, Marine Flex, Symsys Software, We-Link, WV-HEDW, KNVB scheidsrechters, Peter sportpark Middenmeer, Nelson, Sander, resident DJ’s Sidney en Maria, voice Kimberley, clown Ellebel, Vunzige Deuntjes en Onyx AV.
‘Tot volgend jaar!’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!