Adeptiv en Springbok bundelen krachten 

Met de strategische fit willen de bedrijven het groeipotentieel realiseren.

Op de foto v.l.n.r.: Pieter Meijer (Chief Strategy Officer Adeptiv), Valérie Herbert (Chief Finance Officer Springbok), Kim Verhaeghen (CEO Springbok), Michiel Van Riemsdijk (Chief Commercial Officer Adeptiv) en Sabine Bijleveld (CEO Adeptiv)

De Nederlandse customer journey marketinggroep Adeptiv en zijn Belgische tegenhanger Springbok gaan samen verder. Met het samengaan ontstaat een ‌internationale organisatie van 280 medewerkers sterk waardoor het een van‌ ‌de‌ ‌grootste‌ ‌digitale‌-marketingspelers‌ wordt ‌in‌ ‌de‌ ‌Benelux.‌ ‌ 

Adeptiv x Springbok Agency 2020

PostNL geeft Adeptiv groeivrijheid

Adeptiv, het overkoepelende merk boven de labels Searchresult, Yourzine, Kernel en Uptmz, is werkt voor opdrachtgevers als T-Mobile, Albert Heijn, Manutan, Vattenfall, Dille & Kamille, Rituals, KIA en de Efteling. Adeptiv zegt dat de labels Yourzine en Searchresult al jaren de Emerce100 lijsten aanvoeren. Adeptiv, tot voor kort nog een dochterbedrijf van PostNL, legt uit dat het zelfstandig is verder gegaan en nu het groeipotentieel wil realiseren met de strategische fit met Springbok. Volgens Adeptiv wilde het Post- en pakkettenbedrijf zich meer toeleggen op de kernactiviteiten als logistieke dienstverlener. 

Inspringen op veranderingen

Sabine Bijleveld, ceo van Adeptiv: ‘De ondernemende mentaliteit, de cultuur en eenzelfde visie op de markt maken Springbok voor ons de ideale partner. Met elkaar stellen we marketeers in staat om meer controle te hebben en om nog sneller in te springen op digitaal gedreven veranderingen.’ 

Kim Verhaeghen, managing partner van Springbok: ‘De managementteams van Springbok en Adeptiv vonden elkaar in de overtuiging dat data en een optimale klantenervaring steeds belangrijker worden. En de digitale transformatie die wereldwijd gaande is, bevestigt dat. Onze krachtenbundeling brengt de juiste expertise samen voor de doordachte digitale oplossingen die onze klanten vandaag en morgen nodig hebben.’

Nieuwe groep

Door ‌het samengaan van Springbok en Adeptiv ontstaat‌ een serieuze ‌marketing ‌in de Benelux. Pieter Meijer, cso van Adeptiv, kijkt alvast vooruit: ‘We vullen elkaar fantastisch aan. Samen bieden we geïntegreerde diensten, technology based en human driven, in goed Nederlands. En dat levert onze klanten meer tijd, meer resultaat en meer inzicht op.’ 

De huidige directieleden van Adeptiv worden aandeelhouders in de nieuwe groep.

Lees ook: Pieter Meijer versterkt directie Adeptiv  

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Eriwn Hendriks
Fantastisch nieuws! 👍🏼
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie