Abovo Maxlead lanceert per januari 2023 een eigen label dat zich richt op data en in eigen huis ontwikkelde technologie die de prestaties van adverteerders helpen verbeteren. Het label draagt de naam AM Media.tech.
Het team van AM Media.tech bestaat uit 25 professionals in Hoorn en Oegstgeest. De aanpak rond media, data en technologie is deels voor klanten Abovo Maxlead, maar ook voor bedrijven buiten deze groep.
‘Wij nemen deze stap om nog meer focus aan te brengen op data en innovatie', zegt teammanager Rick van der Heiden van AM Media.tech. 'Zo kunnen wij adequaat reageren op de wensen die leven bij de adverteerder. Door de inzet en ontwikkeling van ook eigen technologie, wordt het marketingproces efficiënter.'
Hyperlokaal verbinden
Binnenkort treedt het nieuwe label naar buiten met een nieuwe eigen oplossing om het online hyperlokaal adverteren makkelijker en effectiever te maken, de zogenoemde Max OmnichannelManager. Daarmee wordt het mogelijk bedrijven met veel vestigingen en diverse online kanalen 'optimaal met elkaar te verbinden'.
Volgens Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead, is het onderdeel van de identiteit van het bedrijf om niet afhankelijk zijn van wat de markt standaard aanbiedt. 'Wij kennen de data-uitdagingen die leven bij onze klanten. Zij hebben sterk de behoefte om meer ontzorgd te worden en dan vooral op technologisch vlak.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!