Digital transformation / 18 DECEMBER 2019, 15:39:00 Uit de radio klinkt ineens weer toekomstmuziek De nieuwe platforms, devices en verschijningsvormen bieden radio een hoop nieuwe kansen om relevant te blijven in het veranderende medialand
Carriere / 20 NOVEMBER 2019, 15:35:00 Zet de kracht van media in voor de war on IT-talent Mensen bereiken en overtuigen, dat is toch juist onze kracht? Laten we die kracht inzetten om een gemeenschappelijk probleem aan te pakken!
Digital transformation / 30 OKTOBER 2019, 14:50:00 Maak van je voicedienst geen gimmick en investeer in voice search Vindbaarheid in voice search is nog belangrijker dan zelf een toffe voice app bouwen.
Digital transformation / 15 OKTOBER 2019, 16:11:00 Hoe om te gaan met de wildgroei aan tv-streamers De komst van onder andere Disney+ stelt de Nederlandse aanbieders voor een uitdaging. De oplossing? Samenwerken!
Digital transformation / 1 OKTOBER 2019, 17:21:00 Dit is het moment om in te stappen op Immersive Media Op steeds meer marcom-afdelingen werd de vraag gesteld: AR/VR – moeten we hier niet iets mee? En daarna: maar hoe dan?
Carriere / 13 AUGUSTUS 2019, 14:01:00 De war on talent is nog lang niet gewonnen Mediabedrijven hebben behoefte aan mensen die allround inzetbaar zijn. Een specialist die ook de taal spreekt van andere disciplines.
Media / 24 JULI 2019, 12:07:00 Hoe Nederland het Eurovisie Songfestival tot een interactieve ervaring gaat maken Oproep aan Nederlandse bedrijven: dien je oplossing in om het Eurovisie Songfestival 2020 een onvergetelijke experience te maken!
Media / 27 JUNI 2019, 16:50:00 De tv-zomer, laten we komkommertijd omdopen tot experimenteertijd Aan alle videomakers die iets nieuws gaan proberen deze zomer: doe het!
Effectiviteit / 27 MEI 2019, 17:50:00 Hoe de tv-sector een belangrijke stap zet in de strijd om de kijker Uitwisseling van gegevens en programmasignalering zorgen voor persoonlijke reclameblokken. Korter, goedkoper en veel relevanter.
Digital transformation / 13 MEI 2019, 14:42:00 Met data zitten redacties op goud, het kost alleen tijd om het te delven Van data analyseren voor factchecking tot en met het algoritme van NOS dat zelf nieuwsberichten schrijft over de verkiezingen.