Carriere / APRIL 20, 2011 06:02 De Week van… Service Design (4) Deze week staat Molblog in het teken van Service Design. Wat is service design, hoe ver zijn we nu eigenlijk, wat betekent service design…
Gedragsverandering / APRIL 7, 2011 06:48 Rabobank en kinderen…. de zilvervloot is nog ver weg! Soms denk je , ze hebben er echt nog niets van begrepen, is er binnen zo’n bank dan echt niemand die een beetje nadenkt waar ze me…
Customer Experience / DECEMBER 21, 2010 08:49 Bouwen aan vertrouwen, 10 goede voornemens Joe Pine & Jim Gilmore beschreven in hun boek Authenticity al de paradox van de huidige Experience economie: Consumenten willen weten…
Customer Experience / DECEMBER 8, 2010 20:54 Met service terug naar groei! Consumenten belonen bedrijven die een superieure klantenervaring leveren. Dat blijkt uit een Consumer Experience Study van de Strativity…
Data & Insights / NOVEMBER 23, 2010 10:45 BEDANKT YOUP! Dienstverleners hebben het de laatste tijd zwaar te verduren door de actie van Youp, zo lijkt het.
Contentmarketing / NOVEMBER 2, 2010 10:35 Service Design, hot or not? Service Design, je hoort er steeds meer over, maar wat is het nu precies?Allereerst is Service Design niet nieuw en dat is goed nieuws.…
Customer Experience / OCTOBER 1, 2010 07:56 In spagaat tussen digipunten en zegeltjes Gisteren twee presentaties gezien in het loyalty cafe, georganiseerd door Loyalty Facts. Thema was de ontwikkeling in loyalty marketing…
Digital transformation / SEPTEMBER 3, 2010 08:01 PIFworld: MVO met je klanten Iedereen heeft er natuurlijk de mond van vol en vele bedrijven starten daadwerkelijk een programma op om hun MVO agenda te vullen. Meestal…
Gedragsverandering / AUGUST 23, 2010 09:00 Leven voor je klant LeasePlan bank heeft geen klanten meer nodig. Het gestelde doel om ruim 1 miljard euro uit de markt te halen is gehaald dus nieuwe…